نحوه مدیریت خطای 404 در ASP.NET Core 1.0
نوشته شده توسط : علی پور


ورژن‌های قبل ASP.NET Core 1.0، طراحی سایت در مشهد دارنده رایا پارس خطاهای ahrefs سفارشی برای رئیس اشتباه بود. با ASP.NET Core 1.0 و MVC، می توانید مشکلات را از روش در میان‌افزارها (Middlware) مدیر فرمایید. HTTP 404 یکی خطاهای بسیار رایج میباشد که هنگامی سرور نمی‌تواند منابع درخواست گردیده را پیدا نماید فیس می دهد. درین نوشته‌ی‌علمی ما طریق‌های متعدد برای مدیر خطای HTTP 404 در ASP.NET Core 1.0 و MVC را مشاهده می کنیم.


طریق رئیس خطای 404 در ASP.NET Core 1.0

ما دو منش برای مدیر خطای 404 پیدا کردیم. درحقیقت با به کارگیری از این‌راه‌حل‌ها شما میتوانید خطاهای کد شرایط HTTP را رئیس فرمائید. برای رئیس نادرست هر دو راهکار از روال configure() کلاس Startup.cs به کارگیری می‌نمایند. برای افرادی که با Startup.cs آشنا نیستند،‌ بایستی بگوییم که‌این کلاس نقطه ورود نرم‌افزار میباشد. و در فولدر startup.cs نیز میتوانید static void main() را که معمولا با اپ‌های windows/console به کار گیری می کنید پیدا نمایید.

اکنون بیایید به چاره 1 بازگردیم. در اسلوب configure یک دربین‌افزار سفارشی از روش app.Use تمجید میکنیم که برای کد شرایط در شیء جواب رسیدگی میشود. چنانچه 404 باشد، آن را به Home controller هدایت می‌نماید. کد تحت را مشاهده کنید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: